Час святкувати оновлення 25.18 та привітати наших переможців Worlds 2024 — T1!
Крім того, у цьому оновленні ми також оновили ARAM, Жахливих ботів та Арену, тож якщо вам подобаються ці режими, настав ваш зоряний час! Ми також отримали скіни переможців чемпіонату світу 2024 року (вперед, T1!), повернення “Вашої Крамниці”, оновлення інформації про відстеження гри, яку ми представили в минулому патчі, оновлення Clash в Ущелині Прикликача, і, нарешті, що не менш важливо, ми почнемо вводити заборони та покарання для ботів і куплених акаунтів, а також для гравців, які займаються бустингом.
Оновлення балансу в цьому патчі не містять нових ролей для вже існуючих чемпіонів, а лише низку доповнень та покращень. Серед найважливіших змін — посилення Попелу Бамі для лісників, певні покращення для Іллаой, а також наше перше велике послаблення Юнари, Кіяни та Сайласа-лісника.
Як завжди, дякуємо за увагу, та побачимося у грі!
Шукаєте більше інформації про League of Legends? Завітайте на вікі-сторінку спільноти тут.
Додаткові зміни оновленння
11 Вересня, 2025 – посилення Юнари
Yunara
Base Stats
- Base Health: 575 ⇒ 590
- Attack Damage: 53 ⇒ 55
Bugfixes
- Fixed a bug that caused Ignite to deal more damage than intended.
Коротко про головне
T1 Ґнар, T1 Вай, T1 Йоне, T1 Варус, T1 Пайк та престижний T1 Сайлас стануть доступні 10 вересня о 22:00 за київським часом(19:00 UTC).
Святкування перемоги T1 на Words

У цьому оновленні ми відзначаємо перемогу T1 у Worlds 2024 року образами на їхню честь! У співпраці з нашими чемпіонами ми створили п’ять образів на честь феноменальних виступів Zeus, Oner, Faker, Gumayusi та Keria минулого року. Зверніть увагу на анімації повернення, що містять великодки, натхненні цими гравцями, такі як нещасний випадок Zeus із трофеєм та круасан Gumayusi!
Ці образи будуть доступні протягом оновлень 25.18 та 25.19 окремо або в Іменному та Мега наборах.
- Іменне видання: включає образ чемпіона, підпис гравця на рамці та іконці, елітну хрому, T1 Ward та чемпіона (якщо його ще немає у вашій колекції).
- Меганабір: включає всі образи чемпіонів, всі підписи гравців та іконки, всі елітні хроми, T1 Ward, золоту іконку T1 World Champions та всіх чемпіонів (якщо їх ще немає у вашій колекції).
- Примітка: Тотем T1 та чемпіони мають знижку 50% при покупці наборів.

Також у цьому оновленні з’явиться наш престижний образ Сайласа, присвячений MVP-виступу Faker разом з відповідною рамкою та іконкою, які будуть представлені в Міфічному Магазині за 150 МЕ протягом двох оновлень (25.18 & 25.19). Після цього Сайлас зникне з магазину та увійде до двотижневої ротації, але вже без іконки та рамки.

Останнім часом ми оновили рамки на образах вищої рідкості, щоб вони краще відповідали їхній тематиці, за винятком престижних образів з Міфічного Магазину. Надалі ми плануємо додати тематичні рамки і до престижних образів з Міфічного Магазину, починаючи з Сайласа.
Боти, бустери та бани.
League of Legends — це гра, яка досягає свого піку та найвищої проби, коли обидві команди мають рівні шанси на перемогу, тому ми хочемо, щоб це стало реальністю, коли ви приєднуєтесь до кожного з матчів. Але на заваді стають є люди, які навмисно псують гру за допомогою грифінгу, навмисних смертей, смурфінгу або словесних образ інших — і це лише деякі приклади.
Як ми вже згадували у серпні, така поведінка не є і ніколи не була прийнятною у грі, і ми будемо жорстко боротися з цим явищем.
Кілька днів тому ми почали вводити заборони для акаунтів які були замішані в покупці облікових записів та використанні ботів, а починаючи з цього оновлення, ми будемо вводити заборони та інші покарання для акаунтів, які наші системи позначають як такі, що використовувалися для бустингу — досить поширеної форми смурфінгу. Однак ці покарання будуть вводитися поступово, щоб наша служба підтримки могла своєчасно розглядати будь-які апеляції.
Хоча митвердо переконані у точності нашої системи виявлення порушень, але якщо ви вважаєте, що вас було помилково заблоковано, зверніться до нашої служби підтримки гравців тут.
Покращення відстеження інформації про гру
Ми уважно стежили за вашими відгуками про таймери лісу і оновлену функцію підбиття підсумків смерті, які ми впровадили в останньому оновленні, і тепер повернулися, щоб внести деякі корективи. Дякуємо за всі відгуки і просимо продовжувати надсилати їх, щоб ми могли й надалі робити Лігу найкращою грою!
- Підсумки смерті отримали візуальне вдосконалення.
- Підсумки смерті тепер можна переміщати в будь-яке місце екрана або повертати назад в кут.
- Повернуто кругову діаграму типів шкоди, яка показує пропорцію фізичної, магічної та чистої шкоди, яку ви отримали. Наведіть курсор, щоб побачити повний розподіл типів шкоди.
- Незабаром після виходу версії 25.17 ми виправили таймери лісу, надавши повну інформацію про час відродження кемпів відразу після його виявлення. Тепер ви отримуєте інформацію про таймер за 10 секунд до відродження для базових кемпів або за 60 секунд для кемпів з Підсиленням, що узгоджується з попередніми варіантами.
Ваша крамниця
У цьому оновленні Ваша Крамниця повертається, але з особливим сюрпризом! У новому вигляді Крамниці у вас з’явиться можливість придбати образи зі знижками, тож не забудьте перевірити її!
Вона буде відкрита до 7 жовтня, тож не забудьте завітати до туди до цього часу.
Чемпіони
Amumu
[s] Перезарядка та витрати мани Q зменшено.
Q – Bandage Toss
[*] <strong>Перезарядка</strong>: 16 / 15.5 / 15 / 14.5 / 14 ⇒ <strong>16 / 15 / 14 / 13 / 12 seconds</strong>
[*] <strong>Витрати мани</strong>: 45 / 50 / 55 / 60 / 65 ⇒ <strong>50 на всіх рівнях</strong> [/*]
+++
Annie
[s] Шкода W зменшена. Магічне пробиття R зменшено.
W – Incinerate
[*] <strong>Базова шкода</strong>: 70 / 115 / 160 / 205 / 250 ⇒ <strong>70 / 110 / 150 / 190 / 230</strong>
[/*]
R – Summon Tibbers
[*] <strong>Магічне пробиття</strong>: 15 / 17.5 / 20% ⇒ <strong>10 / 15 / 20%</strong> [/*]
+++
Ashe
[s] Приріст сили атаки.
###Base Stats
[*] <strong>Приріст сили атаки</strong>: 2.95 ⇒ <strong>3.45</strong> [/*]
+++
Aurora
[s] Шкоду пасивної здібності змінено.
Passive – Spirit Abjuration
[*] <strong>Шкода від максимального здоров’я</strong>: 2.5% ⇒ <strong>1%</strong>
[*] <strong>Масштабування шкоди від максимального здоров’я від сили здібностей</strong>: 2% per 100 AP ⇒ <strong>2.7% per 100 AP</strong>
[/*]
+++
Azir
[s] Приріст швидкості атаки та шкоду W зменшено.
###Base Stats
[*] <strong>Приріст швидкості атаки</strong>: 5.5% ⇒ <strong>5.0%</strong> [/*]
W – Arise!
[*] <strong>Масштабування сили здібностей</strong>: + 45 / 50 / 55 / 60 / 65% сили здібностей ⇒ <strong>+ 40 / 45 / 50 / 55 / 60% сили здібностей</strong>
[/*]
+++
Briar
[s] Шкоду Q зменшено, тип шкоди здібності змінено на фізичний. Виправлено помилку пов’язану з [W] другою здібністю. Звуковий ефект сповіщення R тепер відтворюється із затримкою, дальність збільшено, шкоду зменшено.
Q – Head Rush
[*] <strong>Шкода</strong>: 60 / 90 / 120 / 150 / 180 ⇒ <strong>60 / 85 / 110 / 135 / 160</strong>
[*] <strong>Тип шкоди</strong>:Магічний ⇒ <strong>Фізичний</strong>
[/*]
W – Blood Frenzy
[*] <strong>Виправлення помилок</strong>: Виправлено помилку, через яку Браєр могла перестати рухатись та атакувати цілі, коли тривалість W підходило до кінця.
R – Certain Death
[*] <strong>Глобальний звуковий ефект</strong>: відтворюється під час застосування ⇒ <strong>відтворюється після застосування</strong>
[*] <strong>Шкода</strong>: 150 / 250 / 350 (+ 50% додаткова сила атаки) (+ 120% сили атаки) ⇒ 150 / 250 / 350 <strong>(+130% сили атаки)</strong> <em>(Примітка: 50% масштабування в 50% додаткової сили атаки видалений.)</em>
[*] <strong>Дальність</strong>: 10000 ⇒ <strong>12000</strong>
[/*]
+++
Cassiopeia
[s] Запас мани збільшено. Шкоду E проти отруєних опонентів збільшено.
###Base Stats
[*] <strong>Запас мани</strong>: 400 ⇒ <strong>450</strong> [/*]
E – Twin Fang
[*] <strong>Базова шкода проти отруєних цілей</strong>: 20 / 40 / 60 / 80 / 100 ⇒ <strong>20 / 43 / 66 / 89 / 112</strong>
[/*]
+++
Galio
[s] Шкоду пасивної здібності та Q зменшено.
Passive – Colossal Smash
[*] <strong>Масштабування сили здібностей</strong>: 45% ⇒ <strong>40%</strong> [/*]
Q – Winds of War
[*] <strong>Шкода від максимального здоров’я за спрацьовування</strong>: 2.5% ⇒ <strong>2%</strong> [/*]
+++
Garen
[s] Шкоду E збільшено.
E – Judgment
[*] <strong>Масштабування сили атаки за обертання</strong>: 36 / 39 / 42 / 45 / 48% сили атаки ⇒ <strong>38 / 41 / 44 / 47 / 50% сили атаки</strong>
[/*]
Hwei
[s] Шкоду пасивної здібності та E збільшено. Швидкість переміщення WQ збільшено.
Passive – Signature of the Visionary
[*] <strong>Масштабування сили здібностей</strong>: 30% ⇒ <strong>35%</strong> [/*]
WQ – Serenity: Fleeting Current
[*] <strong>Базове збільшення швидкості пересування</strong>: 20 / 22.5 / 25 / 27.5 / 30% ⇒ <strong>30 / 32.5 / 35 / 37.5 / 40%</strong>
[*] <strong>Масштабування збільшення швидкості переміщення від сили здібностей</strong>: +2% за 100 сили здібностей ⇒ <strong>+3% за 100 сили здібностей</strong>
[/*]
E – Subject: Torment
[*] <strong>EQ – Grim Visage масштабування сили здібнотсей</strong>: 60% ⇒ <strong>65%</strong>
[*] <strong>EW – Gaze of the Abyss масштабування сили здібностей </strong>: 60% ⇒ <strong>65%</strong>
[*] <strong>EE – Crushing Maw масштабування сили здібностей</strong>: 60% ⇒ <strong>65%</strong>
[/*]
+++
Jayce
[s] Шкоду Q збільшено.
Q – Shock Blast (Cannon Stance)
[*] <strong>Шкода</strong>: 60 / 110 / 160 / 210 / 260 / 310 ⇒ <strong>80 / 126 / 172 / 218 / 264 / 310</strong>
[/*]
+++
Illaoi
[s] Корисні зміни пасивної здібності. Шкоду W зменшено. Тривалість вмістилища E збільшено.
Passive – Prophet of an Elder God
[*] <strong>Корисні зміни</strong>: Більше не породжує щупальця під час телепортації заклинателя. Її пасивна здатність тепер чекає, поки вона закінчить телепортацію..
[/*]
W – Harsh Lesson
[*] <strong>Шкода від максимального здоров’я цілі</strong>: 4% за 100 всієї сили атаки ⇒ <strong>3.5% за 100 всієї сили атаки</strong>
[/*]
E – Test of Spirit
[*] <strong>Тривалість вмістилища</strong>: 3 ⇒ <strong>4 секунд</strong> [/*]
+++
Qiyana
[s] Базову силу атаки та приріст броні зменшено. Шкоду пасивної здібності зменшено.
###Base Stats
[*] <strong>Базова сила атаки</strong>: 66 ⇒ <strong>64</strong>
[*] <strong>Приріст броні</strong>: 4.7 ⇒ <strong>4.5</strong> [/*]
Passive – Royal Privilege
[*] <strong>Додаткова шкода</strong>: 30% додаткової сили атаки ⇒ <strong>25% додаткової сили атаки</strong> [/*]
+++
Sylas
[s] Шкода пасивної здібності по монстрах зменшено.
Passive – Petricite Burst
[*] <strong>Додаткова шкода по монстрах</strong>: 150% ⇒ <strong>130%</strong> [/*]
+++
Taliyah
[s] Витрати мани та шкоду Q і Q2 зменшено. Витрати мани та шкоду E зменшено,
Q – Threaded Volley
[*] <strong>Витрати мани</strong>: 65 / 70 / 75 / 80 / 85 ⇒ <strong>55 / 60 / 65 / 70 / 75</strong>
[*] <strong>Витрати мани Q2</strong>: 20 ⇒ <strong>10</strong>
[*] <strong>Шкода</strong>: 56 / 74.5 / 93 / 111.5 / 130 ⇒ <strong>55 / 72.5 / 90 / 107.5 / 125</strong>
[*] <strong>Фіксована шкода кожно камня по монстрах</strong>: 10 ⇒ <strong>20</strong>
[/*]
E – Unraveled Earth
[*] <strong>Витрати мани</strong>: 90 / 95 / 100 / 105 / 110 ⇒ <strong>90 на всіх рівнях</strong>
[*] <strong>Базова шкода вибуху</strong>: 25 / 45 / 65 / 85 / 105 ⇒ <strong>25 / 40 / 55 / 70 / 85</strong>
[*] <strong>Модифікатор шкоди по монстрах</strong>: 175% ⇒ <strong>190%</strong>
[/*]
+++
Vel’Koz
[s] Перезарядка E зменшено. Шкода R зібльшено.
E – Tectonic Disruption
[*] <strong>Перезарядка</strong>: 14 / 13.5 / 13 / 12.5 / 12 ⇒ <strong>12 / 11.5 / 11 / 10.5 / 10 секунд</strong>
[/*]
R – Life Form Disintegration Ray
[*] <strong>Вся базова шкода</strong>: 450 / 625 / 800 ⇒ <strong>450 / 700 / 925</strong> [/*]
+++
Volibear
[s] Масштабування сили атаки від сили здібностей зменшено.
Passive – The Relentless Storm
[*] <strong>Масштабування сили атаки від сили здібностей</strong>: 4% (до 20%) за 100 сили здібностей ⇒ <strong>3 (до 17.5%) за 100 сили з</strong>
[/*]
+++
Yunara
[s] Базове здоров’я та сила атаки. Додаткова швидкість пересування та тривалість E зменшено.
###Base Stats
[*] <strong>Здоров’я</strong>: 600 ⇒ <strong>575</strong>
[*] <strong>Сила атаки</strong>: 56 ⇒ <strong>53</strong>
[/*]
E – Kanmei’s Steps
[*] <strong>Додаткова швидкість пересування</strong>: 50 / 55 / 60 / 65 / 70% ⇒ <strong>30 / 35 / 40 / 45 / 50%</strong>
[*] <strong>Тривалість додаткової швидкості пересування</strong>: 1.5 / 1.75 / 2 / 2.25 / 2.5 ⇒ <strong>1.5 секунди на кожних рівнях покращення</strong>
[/*]
+++
Zac
[s] R тепер дає примарність.
R – Let’s Bounce!
[*] <strong>Включаємо примарний режим</strong>: Тепер при використанні абсолютної здібності активується примарність.
[/*]
Предмети
+++
Bami’s Cinder
[*] <strong>Збільшення шкоди по монстрах</strong>: 50% ⇒ <strong>100%</strong> [/*]
+++
Sunfire Cape
[*] <strong>Збільшення шкоди по міньйонах та монстрах</strong>: 50% ⇒ <strong>60%</strong>
+++
Mercurial Scimitar
[*] <strong>Сила атаки</strong>: 40 ⇒ <strong>50</strong>
[*] <strong>Магічний спротив</strong>: 40 ⇒ <strong>35</strong>
[*] <strong>Тривалість збільшення швидкості руху</strong>: 1.5 ⇒ <strong>2 seconds</strong> [/*]
ARAM
Черга Мап
Згідно багатьох запитів, ми залишимо чергування мап в ARAM з оновлення ARAM 2 Сезону. Це означає, що в найближчому майбутньому, Переправа Кошина та Міст М’ясника залишаться! Всі мапи матимуть однакову ймовірність появи щоразу, як створюється нова гра в ARAM.
Вільні для користування чемпіони
Ми оновлюємо список вільних до використання чемпіонів таким чином, що вони міститимуть чергу з останніх 5-ти (4-ро, доданих минулого тижня) з черги Ущелини Викликачів.
- Список вільних до використання чемпіонів у АРАМ відтепер не є визначеними 65-ма чемпіонами. Натомість, ними будуть об’єднані останні 5 тижнів вільних до використання чемпіонів із Ущелини Прикликачів. Це означає, що відтепер буде понад 95 чемпіонів доступних за гру.
- НОТАТКА: Шанси випадіння третьої карти вибору чемпіонів залишаються незмінними, вони включатимуть лише отриманих вами чемпіонів.
Жахливі Боти
Якщо ви раптом пропустили новину, то перші три оновлення Жахливих Ботів активовуватимуть інший Шлях Жаху. В минулому оновленні, всі три Шляхи перезапустяться, тож у вас буде останній шанс отримати ці перемоги. Якщо вам вдасться здолати всі Шляхи Veigar, ви здобудете титул “Точно Не Бот”, чого ми дуже бажаємо, тож і вас чекаємо! Перший шлях був Злом Veigar, де кожен бот отримав Феноменальну Злу пасивну здібність Veigar. Другий шлях це… барабанний дріб…
Шляхи Жаху – Прокляття Вейґара!
В Проклятті Вейґара, Боти здобувають покращення згідно злегка нижчої Складної гри, а обмеження рівня гравців та Жахливих Ботів збільшений до 30 рівня. Боти отримуватимуть 100% бонусного досвіду з усіх джерел. Гравці теж можуть отримати це.. якщо придбати Талісман Вознесіння Вейґара! Цей предмет надає +100% досвіду, проте жодних додаткових підсилень. Якщо здобути 30 рівень, талісман Вейґара трансформується у щось значно сильніше!
В додачу, з’являтиметься більша кількість міньйонів по всіх лініях, починаючи із середини гри. До того ж, атаки Veigar можуть палити трохи відчутніше, оскільки ми дали йому Муки Ліандрі.
Тож, визначтесь із стратегією та оберіть свого Чемпіона. Як ви досягнете 30 рівня? Чи вдасться вам вижити без одного предмета?
Зміни Балансу
- Місія “Цар Гори: Зменшена кількість Жахливих Ботів, що захищають зону
- Місія “Цар Гори“: Вимкнено Телепортацію для Жахливих Ботів під час подій.
- Місія “Цар Гори”: Збільшені бали, здобуті гравцями.
- Місія “Цар Гори”: Зменшений максимальне послаблення за провал виконання місії.
- Місія “Здолати Картуса”: Призначено Жахливого Бота для захисту Karthus та його Кристалу.
- Вейґар: Зменшено ліміт зменшення шкоди, проте, він почне індивідуально атакувати гравців, які завдають велику кількість шкоди.
- Авреліон Сол: Вилучено збільшення часу перезарядки для E – Сингулярність.
Виправлення помилок
- Виправлено помилку, через яку гравці могли отримати потрійну винагороду, якщо вбити усіх Супер Злих Гарбузів одночасно в місії « Усилення Жахливих Ботів ».
- Виправлено проблему, через яку гравці або Veigar могли стати недосяжними / невразливими під час фінальної битви з босом.
- Виправлено підрахунок максимальної шкоди предметів при влучанні. Він оновлюватиметься протягом гри.
- Виправлено проблему, через яку Порожнечники Жахливого Бота Мальзахара могли знищити Нексус з Виміру Смерті Мордекайзера або під час закадрових сцен.
- Виправлено помилку, через яку шкода від опіків Смолдера не застосовувалася до Вейґара (страта як і раніше не застосовуватиметься).
- Виправлено помилку, через яку заклинання зваблення назавжди порушувало пошук шляху Міні-Cінджеда та Мега-Зіґґса під час їхніх місій.
- Виправлено помилку, через яку Мішень-Манекен у Дуелі з Мішенями-Манекенами могла бути вбита певними прокляттями.
Зміни жахливих ботів
Жахливий бот Лі Сін
<strong>Q – Sonic Wave</strong>
[*] <strong>Перезарядка</strong>: 10 / 9 / 8 / 7 / 6 ⇒ <strong>14 / 13 / 12 / 11 / 10</strong>
[*] <strong>Шкода</strong>: 55 / 80 / 105 / 130 / 155 ⇒ <strong>25 / 50 / 75 / 100 / 125</strong>
<strong>Q – Resonating Strike</strong>
[*] Resonating strike will now only jump to a new target if Lee Sin is not hard CC’d [/*]
<strong>W – Safeguard</strong>
[*] <strong>Перезарядка</strong>: 12 ⇒ <strong>22</strong> [/*]
<strong>W – Iron Will</strong>
[*] <strong>Крадіжка життя</strong>: 16 / 26 / 36 / 46 / 56% ⇒ <strong>8 / 10 / 12 / 14 / 16%</strong> [/*]
<strong>E – Tempest</strong>
[*] <strong>Дальність</strong>: 500 ⇒ <strong>515</strong>
[*] <strong>Шкода</strong>: 35/ 60 / 85 / 110 / 135 ⇒ <strong>25 / 40 / 55 / 70 / 85</strong> [/*]
<strong>R – Dragon’s Rage</strong>
[*] <strong>Шкода</strong>: 175 / 400 / 625 ⇒ <strong>150 / 350 / 550</strong> [*] <strong>Перезарядка</strong>: 110 / 85 / 60 ⇒ <strong>120 / 95 / 70</strong>
[*] <strong>Шкода від максимального здоров’я при зіткненні</strong>: 50% максимального здоров’я ⇒ 20% максимального здоров’я
[/*]
Жахливий бот Кейтлін
<strong>Базові характеристики</strong>
[*] <strong>Дальність атаки</strong>: 750 ⇒ <strong>700</strong>
[*] <strong>Приріст сили атаки</strong>: 3.7 ⇒ <strong>3.5</strong>
[/*]
<strong>Passive – Headshot</strong>
[*] <strong>Потрібно зарядів для пострілу в голову</strong> 5 ⇒ <strong>8</strong> [/*]
<strong>Q – Piltover Peacemaker</strong>
[*] <strong>Шкода</strong>: 50 / 90 / 130 / 170 / 210 (+ 125 / 145 / 165 / 185 / 205% сили атаки) ⇒ <strong>45 / 80 / 115 / 150 / 185 (+ 120 / 135 / 150 / 165 / 180% сили атаки)</strong>
[*]<strong>Швидкість снаряда, що рикошетить</strong>: 2400 ⇒<strong>2200</strong>
[/*]
<strong>R – Ace in the Hole</strong>
[*] <strong>Шкода</strong>: 450 / 650 / 850 ⇒ <strong>375 / 500 / 625</strong>
[*] <strong>Заблокована шкода</strong>: множник 2.5 ⇒ <strong> множник 1.5 </strong>
[/*]
Жахливий бот Коркі
<strong>R – Missile Barrage</strong>
[*]<strong>Шкода великої ракети</strong>: збільшений на 350% ⇒ <strong>300%</strong>
[*]<strong>Ширина великої ракети</strong>: 85 ⇒ <strong>75</strong>
[*/]
Жахливий бот Сорака
<strong>Q – Starcall</strong>
[*] <strong>Шкода<strong>: 100 / 150 / 200 / 250 / 300 (+ 50% сили здібностей) ⇒ <strong>70 / 115 / 160 / 205 / 250 (+ 45% сили здібностей)</strong>
[/*]
<strong>E – Equinox</strong>
[*] <strong>Шкода</strong>: 95 / 145 / 195 / 245 / 295 (+ 60% сили здібностей) ⇒ <strong>85 / 125 / 165 / 205 / 245 (+45% сили збдібностей)</strong>
[*] <strong>Перезарядка<strong>: 20 / 19 / 18 / 17 / 16 ⇒ <strong>24 / 23 / 22 / 21 / 20</strong>
[/*]
Жахливий бот Джинкс
<strong>Passive – Get Excited</strong>
[*]<strong>Швидкість атаки</strong>10% ⇒ <strong>7.5%</strong> [/*]
<strong>W – Zap!</strong>
[*]<strong>Шкода</strong>: 10 / 60 / 110 / 160 / 210 (+140% сила атаки) ⇒ <strong> 10 / 50 / 90 / 130 / 170 (+75% сила атаки)</strong>
[*]<strong>Перезарядка</strong>: 8 / 7 / 6 / 5 / 4 ⇒ <strong> 10 / 9 / 8 / 7 / 6</strong>
[/*]
Жахливий бот Люкс
<strong>E – Lucent Singularity<strong>
[*] <strong>Шкода</strong>: 40 / 90 / 140 / 190 / 240 ⇒ <strong>40 / 70 / 100 / 130 / 160</strong> [/*]
<strong>R – Final Spark<strong>
[*]<strong>Шкода</strong>: 300 / 400 / 500 ⇒ <strong>225 / 300 / 375</strong> [*]<strong>Перезарядка</strong>: 60 / 50 / 40 ⇒ <strong>60</strong>
[/*]
Жахливий бот Мальзахар
<strong>E – Malefic Visions<strong>
[*] <strong>Тривалість зваблення</strong> 0.5 ⇒ <strong>0.25</strong> [/*]
<strong>W – Void Swarm</strong>
[*] <strong>Шкода<strong>: 12 / 13 / 14 / 15 / 16 (+ 10% AP) ⇒ <strong>11 /12 /13 /14 /15 / 16 (+ 2.5% AP)</strong>
[/*]
Жахливий бот Амуму
<strong>Passive – Cursed Touch</strong>
[*] <strong>Додаткова чиста шкода</strong>: 10% ⇒ <strong>15%</strong> [/*]
<strong>W – Despair</strong>
[*] <strong>Шкода</strong>: 1 / 1.25 / 1.5 / 1.75 / 2 % від здоров’я ⇒ 1.05 / 1.35 / 1.65 / 1.95 / 2.25% від здоров’я
[/*]
Жахливий бот Наутилус
<strong>E – Riptide</strong>
[*] <strong>Шкода</strong>: 55 / 90 / 125 / 160 / 195 (+ 55 / 60 / 65 / 70 / 75% сили здібностей) ⇒ <strong>60 / 100 / 140 / 190 / 220 (+ 60 / 65 / 70 / 75 / 80% сили здібностей)</strong>
Арена
Залишившись з нами на довше, Арену спіткали проблеми із гравцями, що залишають гру (AFK), разом з іншими негараздами в ігровій системі, що ми хочемо виправити. Зміни балансу фокусуються зокрема на ауґментаціях та предметах, проте крім цього, ми зменшуємо швидкість пересування чемпіонів дальнього бою задля загального незначного послаблення.
Виявлення покидання гри (AFK)
Арена оточена викликами, спричинені своїм унікальним набором правил, тож ми підрихтували певні правила для кращого ігрового процесу. Гравці, що покидають гру в Арені відтепер позначатимуться та справедливо отримуватимуть покарання, а союзник, якому доводиться битись 1-му проти 2-х кожного раунду, зуміє покинути гру завчасно.
Наголошуємо, що ми не запроваджуємо “ранню капітуляцію” в Арену, що можна зустріти в Ущелині Викликачів чи АРАМ, оскільки перестворювати гру не було б чесною дією по відношенню до решти 7-ми команд, що беруть участь у грі. Нашою метою є створення можливості вийти, а не зіткнутись із довгим очікуванням вибування. А гравець, що полишив гру повинен нести справедливе покарання, задля зменшення таких ситуацій. Як завше, ми слідкуватимемо за вашими відгуками, тож просимо вас надавати нам зворотній зв’язок.
Правила виявлення покидання гри (AFK)
- Попередження про AFK з’являтиметься після 70-ти секунд бездіяльності.
- Пересування, атаки, застосування вмінь, покупки, обирання ауґментації чи анвіл та споглядання за активним боєм враховуються як активність.
- Отримання шкоди, телепортація в бій та вмирання, враховуватиметься як бездіяльність.
- Після 180 секунд бездіяльності, голос за здавання не враховуватиметься.
- Після 300 секунд бездіяльності, клієнт від’єднається.
- Виявлення вимкнене для гравців, що знаходяться у вільному раунді, або після вибування.
Правила капітуляції
- Мінімальний час для капітуляції залишається незмінним на 6-й хвилині.
- Новий мінімальний час гри (для відповідних ігрових режимів), який враховується у вирішальних іграх становить 10хв.
Загальні зміни (Арена)
З появою Арени, чемпіони дальнього бою потребували помічника, щоб бути конкурентоспроможним. Із додаванням Гексґейтс та додаткових ауґментацій/предметів, усе змінилось, тож ми трішки зменшимо цю надбавку швидкості пересування, оскільки вона вже не є необхідною.
- Пакунок статів Арени: Чемпіони дальнього бою більше не отримують +20 швидкості пересування.
Дивлячись уперед, ми додали щотижневих безкоштовних чемпіонів, як у всіх ігрових режимах, разом із 31-м завше доступним чемпіоном в Арені!
- Чемпіони, що доступні до гри в Ущелині Викликачів даного тижня, тепер доступні і в Арені.
Чемпіони (Арена)
Zin
[*] Масштабування сили здібностей пасивної здібності : 65% ⇒ 85%
[*] Шкода E від сили здібностей: 60% ⇒ 9%
[/*]
+++
Katarina
[*] Зменшення перезарядки пасивної здібності: 30с ⇒ 75с
[*] Шкода Q: 80-220(+40% сили здібностей) ⇒ 80-300(+65% сили здібностей)
[*] Шкода E: 20-60(+0.25 сили здібностей % сили здібностей)(+.40 загальної сили атаки) ⇒ 40-120(+0.40% сили здібностей)(+.40 загальної сили атаки) [/*]
+++
Leona
[*] Перезарядка Q: 5с ⇒ 6с
[*] Сили здібностей W : 70% ⇒ 40%
[*] Перезарядка W: 14-10 ⇒ 10 секунд
+++
Kled
[*] Відтепер додаткове здоров’я Арени надається Кледу замість Скаарл
[*] Зростання здоров’я збільшено: 142/рівень ⇒ 153/рівень
[*] Перезарядку Q зменшено: 11-7 ⇒ 9-5 секунд
[/*]
+++
Soraka
[*] Базове лікування Q: 120-240 ⇒ 80-200
[*] Перезарядка: 6-4 ⇒ 5 секунд на усіх рівнях покращення[/*]
+++
Kog’Maw
[*] Масштабування сили здібностей R AP збільшено: 55% ⇒ 55%/60%/65% [/*]
Почесний Гість (Арена)
Існуючі Почесні Гості були створені з урахуванням того, що вони будуть доступними протягом кількох місяців, але з подовженим терміном ігрового режиму Арени, ми вирішили дати друге дихання деяким з них, хто втратив свій блиск.
<strong>Kled</strong>
[*]Час падіння скорочено 2с ⇒ 1.5с [/*]
<strong>Elise</strong>
[*]Відтепер надає додаткове 1 відродження в додачу до існуючих попередніх ефектів. [*]Розмір кокону збільшено.
[/*]
<strong>Mordekaiser</strong>
[*]Тривалість збільшено з 10с ⇒ 28 (одразу з появою Кола Вогню.) [/*]
<strong>Sion</strong>
[*]Коло Вогню рухатиметься трохи швидше і з більшою дистанцією. [/*]
<strong>Samira</strong>
[*]Умова спрацьовування змінена з першого удару на перший раз, коли ви опускаєте здоров’я супротивника нижче 50%.
<strong>Trundle</strong>
[*]Надає +1 перевибір кожні 3 раунди в додачу до існуючих ефектів. [/*]
Предмети (Arena)
+++
<strong>Hullbreaker</strong>
[*] Досяжність Ізоляції: 1000 ⇒ 1500 [/*]
<strong>Kraken Slayer</strong>
[*] Сила Атаки збільшена: 30 ⇒ 40
[*] Третій Удар підсилений в залежності від втраченого здоров’я: 50% ⇒ 75%
[/*]
<strong>Statikk Shiv</strong>
[*] Атаки збільшено: 3 ⇒ 5
[*] Шкода збільшена: 60(+0.15 сили здібностей)(+0.33b сили атаки) ⇒ 80(+0.45 сили здібностей)(+0.66b сили атаки) [*] Тривалість збільшено: 8с ⇒ 10с
[*] Досяжність: 500 ⇒ 1500
[/*]
<strong>Sunfire Cape</strong>
[*] Збільшення додаткового здоров’я: 4% здоров’я ⇒ 5% здоров’я
<strong>Hollow Radiance</strong>
[*] Збільшення додаткового здоров’я: 4% здоров’я ⇒ 5% здоров’я [/*]
<strong>Fimbulwinter</strong> [*] Перезарядка: 8с ⇒ 6с
[*] Щит мани: 4.5% ⇒ 10% [/*]
<strong>Imperial Mandate</strong>
[*] Шкода даної кількості здоров’я: 10% ⇒ 20% [/*]
<strong>Riftmaker</strong>
[*]Вампіризм: 10%/6% ⇒ 15%/8% [/*]
<strong>Experimental Hexplate</strong>
[*] Швидкість пересування: 15% ⇒ 20%
[*] Швидкість атаки: 30% ⇒ 50%
[/*]
[*]Вампіризм: 10%/6% ⇒ 15%/8% [/*]
<strong>Ravenous Hydra</strong>
[*] Сила атаки: 55 ⇒ 70
[/*]
<strong>Spear of Shojin</strong>
[*] Здоров’я: 200 ⇒ 350
<strong>Horizon Focus</strong>
[*] Сила здібностей: 80 ⇒ 90
[*] Підсилення шкоди: Вилучено
[/*]
<strong>Bloodletter’s Veil</strong>
[*] Максимальне накопичення: 6 ⇒ 4
[*] Магічний спротив за заряд: 5% ⇒ 7.5% [/*]
<strong>Seraph’s Embrace</strong>
[*] Тип щита: Теперішній ⇒ Максимальний
[*] Сила щита: 25% ⇒ 20% [/*]
<strong>Stormsurge</strong>
[*] Сила здібностей: 80 ⇒ 90
[*] Винагорода золотом: 125 золота ⇒ Вилучено
[*] Шкода Шквалу: 180(+0.1 сили здібностей) ⇒ 180(+0.3 сили здібностей) [/*]
Ауґментації (Арена)
+++
<strong>Demon’s Dance</strong>
[*] Зцілення Fleet Footwork: 10-100 ⇒ 20 – 150
[*] Зцілення Хватки: 1.2% ⇒ 5% [/*]
<strong>Searing Dawn</strong>
[*]Шкода: 40-200 ⇒ 40-200(+3% максимального здоров’я) [/*]
<strong>Slow and Steady</strong>
[*] Статичне співвідношення: 0.625 ⇒ 1
[/*]
<strong>Extendo-Arm</strong>
[*] Оглушення: 0.6s ⇒ 1s
[/*]
<strong>Feel the Burn</strong>
[*] Перезарядка: 30 ⇒ 20
[/*]
<strong>Gamba Anvil</strong>
[*] Зменшення Призматичного Анвіл: 1000 ⇒ 1500
[*] Зменшення ціни Anvil: 100 ⇒ 250
[/*]
<strong>Bodyguard</strong>
[*] Мінімальне зменшення щита 50-200 ⇒ 25-200 за рівень
[*] Максимальне зменшення щита 200-500 ⇒ 100-400 за рівень [/*]
Stat Anvils (Arena)
+++
<strong>Prismatic Omnivamp Anvil</strong>
[*] Now has a Melee / Ranged split
[*] Melee: 25% Omnivamp
[*] Ranged: 12.5% Omnivamp
[/*]
<strong>Magic Pen Shards</strong>
[*] Silver Magic Pen: 10 ⇒ 8
[*] Gold Magic Pen: 22 ⇒ 18
[/*]
Виправлення помилок в Арені
- Виправлено помилку, через яку капелюх Божевільного Капелюшника (такий, який можна було б очікувати від багатослівного власника певного закладу з куполоподібним дахом) зникав, коли гравець повторно підключався.
- Виправлено помилку, через яку капелюх Божевільного Капелюшника зменшувався більше, ніж передбачалося, після кожної програної партії.
- Встановлено мінімальний розмір чемпіона як запобіжний захід на випадок, якщо гравець отримає занадто багато ефектів зменшення розміру.
- Виправлено помилку, через яку Даріус не відновлював здоров’я/не отримував золото за усунення членів команди.
Clash – Кубок Ущелини Викликачів
Кубок Ущелини Викликачів відбудеться в цьому оновленні! Зберіть команду з п’яти і готуйтеся до битви!
- Старт реєстрації: 9 вересня @ 11:00 AM (локальний час)
- Турнірні дні: 13 та 14 вересня (~4-7 локальний час, в залежності від регіону)
Якщо у вас є питання або ви просто шукаєте повний розклад Clash 2025, обов’язково перегляньте нашу Clash сторінку підтримки.
Виправлення помилок та Корисні зміни
Виправлення помилок та вдосконалення користувацьких ігор
- Виправлено помилку, через яку користувацькі ігри відображалися як публічні.
- Вилучено п’ятисекундне попередження про відлік часу при виході з користувацької гри або тренажеру.
- Виправлено помилку, яка дозволяла в користувацьких іграх отримувати бали за виконання місій.
- Виправлено проблему з порядком гравців у лобі користувацьких ігор, яка не дозволяла гравцям змінювати порядок, обмінюючись командами.
- Виправлено проблему, яка перешкоджала роботі Фінішерів Нексусу у Тренувальному Інструменті.
- Виправлено проблему, яка заважала деяким гравцям створювати ігри в Тренувальному Інструменті.
- Виправлено проблему, яка дозволяла гравцям спроби заборонити чемпіона Бота в користувацьких іграх.
Виправлення помилок
- Виправлено помилку, через яку Браєр переставала рухатися після закінчення стану божевілля.
- Виправлено помилку, через яку кнопку детального перегляду підсумків смерті доводилося натискати двічі, якщо вона залишалася розгорнутою в попередньому підсумку смерті.
- Виправлено помилку, через яку вміння E Ґанґпланка могло скидати його власні та ворожі атаки, що були в процесі виконання. Ми думали, що виправили цю помилку в останньому оновленні, але Ґанґпланк просто застосував E, щоб обійти наше виправлення. Цього разу нам це вдалося.
- Виправлено помилку, через яку здатність W Зін Жао іноді завдавала додаткової шкоди першим елементом дії, якщо її використовували одразу після Ривка.
- Виправлено помилку, через яку спеціальний ефект гака Місячного імператора Треша залишався в місці розташування Треша, а не в місці розташування гака.
- Виправлено помилку, через яку пасивний спецефект появи душ Треша не відображався з точки зору союзників і супротивників.
- Виправлено помилку, через яку в деяких скінах Треша не відображався спецефект поглинання душі в кінці його емоції глузування.
- Виправлено помилку, через яку візуальний ефект стіни W Картуса обривався в місцях з перепадами висоти.
- Виправлено помилку, через яку пасивні посилені атаки Міліо заважали відродженню капель Зака.
- Виправлено помилку, через яку ефект ультимативної здатності Зін Жао не відображався під час входу в «Вимір смерті» Мордеркайзера або виходу з нього.
- Виправлено помилку, через яку візуальні ефекти Q+E Зін Жао затримувалися після накладання ефектів контролю, які переміщували його в сторону іншого чемпіона за рахунок якоїсь із їхніх здібностей.
- Виправлено помилку, через яку таймери міні-карти та табло для червоного та синього посилення не збігалися між собою.
- Виправлено помилку, через яку руна «Дерево Життя» іноді потрапляла у режим перезарядки, якщо його активували, коли союзники поблизу мали повне здоров’я.
- Виправлено помилку, через яку тривалість підсилення після ультимативної здібності R Аврори перевищувала тривалість розлому.
- Виправлено помилку, яка спричиняла низку проблем під час використання Юнарою предмета на основі епічного предмету Тіамату.
- Виправлено помилку, через яку деякі елементи повернення ЛеБлан з’являлися під час використання її W і RW.
- Виправлено помилку, через яку візуальний ефект від спрацювання R Тімо не відображався, якщо пастка була розміщена в тумані війни, а потім активована.
- Виправлено помилку, через яку візуальний ефект R Діани відображався на меншій площі, ніж фактична площа нанесення шкоди вміння.
- Виправлено помилку, через яку візуальні ефекти W Ніли відображалися над непридатними для пересування місцевостями, спорудами та об’єктами.
- Виправлено помилку, через яку візуальні ефекти куль Синдри зникали через 20 секунд.
- Виправлено помилку, через яку такі споруди як Вежі Нексус, не могли бути ціллю для союзників після відновлення їх інгібіторів.
- Виправлено помилку, через яку димовий ефект конуса R Ґрейвза з’являвся трохи раніше, ніж снаряд влучав у ворога.
- Виправлено помилку, через яку іноді не відтворювалися спецефекти атак Червоного та Синього таборів у лісі.